Skip to main content

View Diary: Browned-out Boston Herald outs McCain SOS scheming - Update: Brown weakened MA Repubs (109 comments)

Comment Preferences

  •  Slight correction (0+ / 0-)

    According to Wikipedia, Newscorp owned it from 1982 to 1994, until Murdoch had to sell it due to a law (credited to Ted Kennedy) barring one company from owning a newspaper and TV station in the same market.  Then it was owned by a former Newscorp executive until 2006, and is now owned by some other company.  But I think the editorial lineage is still pretty clear.

Subscribe or Donate to support Daily Kos.

Click here for the mobile view of the site